domingo, 20 de janeiro de 2013

NEW YEAR, NEW TEES


1.Asos
3.Fab.
5.H&M
9.Zara
10.Oasap

Se há coisa que sou completamente viciada, é em T-shirts. 
Estampadas, brancas, escuras, coloridas e normalmente as que eu  mais gosto são as de secção de homem. Mas como tudo é permitido, não tenho vergonha de andar com uma t-shirt de homem. E aqui estão algumas das minhas T-shirts favoritas. Algumas delas quero comprar, as outras T-shirts o preço não me permite. Espero que tenham gostado das minha escolhas! 


If there's one thing I'm completely addicted, is on T-shirts.
Stamped, white, black, colored and usually the ones I I like most are the section of man. But like everything is allowed, I'm not ashamed to walk around with a man t-shirt. And here are some of my favorite T-shirts. Some of them want to buy, the other T-shirts the price does not allow me.
I hope you liked my choices!


3 comentários:

  1. Gostei Nessinha! :) Adoro comprar roupa e calçado de Verão! :D

    ResponderEliminar
  2. You'll be surprised the amount of size S shirts and XS for men that girls wear, I love your selection, I have a weakness for shirts like that too...But I don't own many!
    -S

    thetrenchcoatmen.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Great wrap-up! Zara always has a great selection.

    //Birdie Shoots//

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...