terça-feira, 9 de dezembro de 2014

DECOR | CHRISTMAS INSPIRATION

 All images have been taken from Tumblr and Pinterest


Olá minha gente linda! E já estamos entrando no espírito natalício, pelo menos eu estou. Já sinto o cheirinho de bolachas a sair do forno e o quentinho da lareira, tão bom. Como alguns de vocês sabem, eu mudei de casa e como ainda há muita coisa que me falta trazer. Por isso decidi decorar a casa mais à base de velas e centros de mesa. Como o Natal é em casa da família não vou colocar nenhuma árvore. Aqui fica algumas das fotos em que me inspirei para decorar a minha casa. Espero que gostem! 

Hello my beautiful people! And we are already into the Christmas spirit, at least I am. I already feel the smell of cookies out of the oven and toasty of the fireplace, so good. As some of you know, I moved house and as yet there is much that I lack bring. So I decided to decorate the house more based on candles and centerpieces. As Christmas is in the family home will not put any tree. Here is some of the photos that inspired me to decorate my home. Hope you like it!


2 comentários:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...